poniedziałek, 29 czerwca 2015

Kilka słów o wakacjach - czyli wakacyjny post

Wakacje zaczęły się 26 czerwca . Wtedy właśnie miał pojawić się wakacyjny post . Jednak data jest celowo spóźniona . Celowo , otóż stwierdziłam ,że lepiej jest pisać to , gdy poczuję wakacje . Uznałam , że nie warto pisać o wakacjach , gdy każdy myśli o szkole . Dzisiaj poznacie moje plany na wakacje i nie tylko .

Na wakacje wyjeżdżam dość późno . Końcem lipca . W tym roku postawiłam na Chorwację . Tym razem na wyspie Krk . Z Krku wypłyniemy promem do Włoch .

      10 rzeczy , które marzę ,aby zrobić w te wakacje   
*czytanie dużej ilości ciekawych książek - muszę nadrobić zaległości w czytaniu . Muszę przeczytać " Na granicy zmysłów " Kossakowskiego :)
* oglądanie filmów i seriali - muszę nadrobić zaległości , w szczególności znanych filmów o których jest teraz głośno . Wreszcie będzie czas na lekkie uwolnienie się od nauki . Pooglądać reportaże i dokumenty
* podróżowanie - nie wiem , czy będzie to realne , ale chciałabym odwiedzić większość kuli ziemskiej . Chętnie Grecja , Turcja , Rumunia , Maroko , Bułgaria , Francja , Hiszpania , kolejny drugi raz w U.K , Egipt .
* więcej aktywności na blogu z mojej strony - zależy mi na tym , aby pojawiło się więcej postów
* zmiany w sobie - chodzi mi o jakąś metamorfozę w wyglądzie jak i zmianę w charakterze
* złapanie dobrego kontaktu z dużo starszą kuzynką
* porządnie się wyspać
* być na koncertach różnych gwiazd i zespołów między innymi Bednarka , Enej
*  porządnie się opalić na plaży , gdy słońce praży :D
*przenocować w hotelu 

Mam nadzieję , że post się spodobał :) Jak zauważyliście do bloga dodałam dodatkowe wakacyjne elementy . Jutro podsumowanie miesiąca . Będzie ono specjalne i będzie różnić się od pozostałych niewielkimi szczegółami .

                     Znalezione obrazy dla zapytania wakacje

źródło zdjęcia:grafika google


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz