sobota, 25 lipca 2015

Kolejna nominacja Liebster Blog Aword

Witajcie ! Dzisiaj zostałam nominowana do LBA już czwarty raz . Za nominację dziękuję serdecznie twórczyni bloga http://photographybyvica.blogspot.com . :) Teraz przechodzimy do pytań .


1. Skąd czerpiecie inspiracje na posty ? 
Czerpię inspirację z mojego życia . Zdarza mi się to coraz częściej . Nawet jestem zła , iż stwierdzam ,że miał to być blog powiązany z modą . No , ale cóż. Nie martwcie się . Coś wymyślę :)
2. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubicie ? 
Słucham wszystkiego . Zaczynając od POP kończąc muzyką klasyczną
3. Czemu założyliście bloga ? 
Zawsze odpowiadam tak samo , gdyż zawsze dostaję to pytanie :) Więc , zawsze mnie to interesowało . Marzyłam ,aby mieć swoją stronę internetową . Wszystko wyszło spontanicznie . Blog miał być zabawą . Nie sądziłam ,że dam radę wbić się daleko .
4. Skąd nazwa bloga ? 
 Z początku blog miał nazywać się Modnisia , ale nazwa była zajęta . Zaczęłam wpisywać pierwsze literki MODNA i wyskoczyły mi wolne nazwy . Wolną nazwą była nazwa Modna-wy i tak narodził się mój blog .Tak wiem . Wstyd się przyznawać .
5. Czy wierzysz w przesądy ? 
Niby nie , ale mimo wszystko , gdy czarny kot przejdzie mi drogę ,mam lekkiego stracha w obawie pecha .
6. Jaki najbardziej lubisz kolor ? 
Moim ulubionymi kolorami jest delikatny , pastelowy róż i mięta . Ogólnie kocham pastele .
7. Czy twoi znajomi wiedzą ,że mam bloga ? 
Tak , wiedzą . Tylko nie wiem , jak się tego dowiedzieli :)
8.O czym najbardziej lubisz pisać ? 
Uwielbiam pisać wakacyjne posty , podsumowania miesiąca
9. O czym marzysz ?
Niestety , ale zdradzić nie mogę . Jeśli zdradzę , boję się,że moje marzenie się nie spełni .
10. Wolisz dostawać czy dawać ? 
Myślę ,że prawie każdy lubi dostawać ( jestem w tych prawie każdych) , ale mimo wszystko lubię posiadać satysfakcję ,że ktoś inny ucieszy się ,że został czymś obdarowany .  Często pojawia mi się w danych momentach uśmiech na twarzy .
11. czy wyjeżdżasz gdzieś na wakacje ? 
  Jak już świetnie wiecie , wyjeżdżam na Chorwację w czwartek . Tak, tak pojawi się relacja z mojego tygodniowego pobytu :)

                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz