czwartek, 20 sierpnia 2015

Najczęściej słucham - czyli co mi wpadło do ucha

Na początku dodam ,że jestem zszokowana ! Czym pytacie ? Otóż na blogu wczoraj było 147 wyświetleń ( dzisiaj prawie 80 ) . Wystarczyło ,że napiszę post ,a tu proszę ... Jestem ogromnie zadowolona . Najlepsze jest to ,że ja po 100 wyświetleń miałam tygodniowo . Dziękuję ♥ Widzicie , wczoraj obiecałam ,że będę aktywna i dodam post . A teraz go w tym momencie piszę . Uśmiecham się pod nosem , bo wiem ,że zaraz Ty zaczniesz się uśmiechać . Sam widzisz , mam rację ?  Kiwasz teraz głową . Mam Cię :) Dzisiaj o muzyce . Temat całkowicie nie pasujący do pozostałych postów ,ale mam nadzieję ,że przypadnie Wam do gustu .

Dzisiaj przedstawiam Wam ,moją drugą twarz . Oprócz interesowania się modą , jestem też muzykiem . Chodzę do muzycznej i gram sobie na instrumentach . Dzisiaj nie o tym . Dzisiaj pokażę Wam mój ranking n moich ulubionych piosenek . Uwielbiam słuchać muzyki . Jest to sposób na nudę . Słuchawki na uszy i jestem zupełnie nie tą osobą . Przechodzimy do rankingu :)

10 . Cheerleader - OMI
piosenka kojarzy mi się z latem i wakacjami . Ma fajne , afrykańskie klimaty i rytmy . 

 Znalezione obrazy dla zapytania omi 
9. Don't Worry - Madcom
Poprawia nastrój , wesoła .

Znalezione obrazy dla zapytania don't worry madcon
8. Lean On _ Major Lazer , DJ Snake
nasłuchałam się jej przez te wakacje , cały czas ją nucę . Podoba mi się teledysk  

Znalezione obrazy dla zapytania lean on   

    
  7.King- Years&Years
wakacyjna , gdy słucham czuję się taka wolna ,uspokaja 
Znalezione obrazy dla zapytania king years & years  


6. Heartbeat- Margaret
lubię jej słuchać  

Znalezione obrazy dla zapytania margaret heartbeat

Shut up And Dance - Walk The Moon 


Fajna nuta , wpada w ucho 


Znalezione obrazy dla zapytania shut up and dance   
4. Heroes - Mans Zelmerlow
Bardzo lubię , podoba mi się tekst , najbardziej refren 
Znalezione obrazy dla zapytania mans zelmerlow
3. Ghost Town -Adam Lambert
Uwielbiam ♥ 

2. Stole The Show 
świetny ,zabawny teledysk :) 
Znalezione obrazy dla zapytania stole the show        
 1. Ain't Nobody (loves me better)- Felix Jaehn ft. Jasmine Tomphson 
Najlepsza ♥ 

Znalezione obrazy dla zapytania aint nobody loves me better






1 komentarz: