sobota, 17 grudnia 2016

Pomysły na prezenty świąteczne

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... Jeśli nuciliście to piątka! Praktycznie już się zaczęło,ale ja tam lubię magię świąt. Jeśli nie macie pomysłu na prezent to postaram się Wam pomóc... Zaprowadzę Was do linka gdzie możecie się zainspirować, ponieważ post pisany był rok temu i myślę,że te pomysły są jeszcze aktualne :)
http://modna-wy.blogspot.com/2015/12/get-ready-to-xmas.html  



Drobny dodatek do pokoju
1. Ja bardzo ucieszyłabym się, gdybym dostała ładną poduszkę. Moim marzeniem jest mieć ich całe łóżko! 
       
 
2. A może światełka? Ja kilka miesięcy temu postanowiłam sobie je kupić. Jestem z nich bardzo zadowolona i polecam! 

 3.Według mnie dobrym pomysłem  jest ramka z Waszym wspólnym zdjęciem. Z doświadczenia wiem,że taki prezent potrafi uszczęśliwić :)

 

 Książka!
Fakt,że wspomniałam o nich rok temu,ale ostatnio bardzo polubiłam czytać,więc dlaczego nie?Czytanie jest  ciekawym pomysłem na zabicie długiego zimowego czasu. Poniżej napiszę tytuły tych, które bardzo chciałabym przeczytać :)

1. "W śnieżną noc"- John Green
 

2. "Wyjaśnione miejsca" - Brenna Yovanoff

 

Oto moje pomysły na prezenty.A może Wy macie swoje propozycje. Podzielcie się nimi w komentarzach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz