środa, 10 sierpnia 2016

Summer hairstyles~inspiration

Aloha! (cały czas trzyma mnie wakacyjny nastrój, mimo to pogoda nie dopisuje. Za moim oknem widzę jesień,a powinnam widzieć lato...) Dzisiaj przygotowałam kilka inspiracji na letnie fryzury. Nie tracąc czasu, informuję uprzejmie,iż czas zacząć!
Dobrane warkocze
Inspirowane są fryzurą Kylie Jenner.Pasują one do różnych typów twarzy. Nie jest to skomplikowana fryzura, jednak  do wykonania jej potrzeba wprawy. Według mnie warkocze to idealna fryzura na lato. 
                                                   
Messy bun
Jest to nic innego jak rozwalony kok(coś w rodzaju artystycznego nieładu).Kok to moja ulubiona fryzura i bardzo często ją noszę. Jest ona bardzo wygodna.

                                                       
Double buns 
Jest to bardzo urocza i dziewczęca fryzura. Jak sama nazwa wskazuje są to podwójne koki. Ostatnio na głowie miałam je jakieś dziewięć lat temu( wtedy nazywałam je ślimaczkami, nie mam pojęcia dlaczego)Bardzo podobała mi się wtedy(teraz także) ta fryzura i zdarzało się,że nosiłam ją
codziennie :)
                                                          
Beach hair
Rozpuszczone, pofalowane, muśnięte słońcem włosy. Morze jest najlepszym fryzjerem.

                                                  
                             
Mam nadzieję,że post Wam się spodobał. Do zobaczenia niedługo. Cześć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz