piątek, 20 maja 2016

Ulubieńcy maja 2016♥

Cześć! Dzisiaj jest już 20 maja i wydaję mi się,że już mogę pisać o ulubieńcach miesiąca. Zaczynamy!
Wakacje! 
Wielkimi krokami zbliżają się wakacje. Ja na nie czekam praktycznie cały rok i doczekać się nie mogę. Jeśli chodzi o moje wakacyjne plany to marzy mi się Grecja i Włochy. Jednak doskonale wiem,że to nie jest teraz możliwe, ponieważ mam lekkiego stracha latać samolotem i raczej wolę zostać w Polsce, na przykład nad Morzem Bałtyckim, aczkolwiek jeszcze tam nigdy nie byłam :)
A Wy macie ustalone już Wasze plany na wakacje?
                                                                             

Książki
Ostatnio bardzo polubiłam czytać książki. Książki, które miałam okazję przeczytać w maju to "Wróć jeśli pamiętasz" autorstwa Gayle Forman i "Girl Online" Zoe Sugg. Moją najnowszą zdobyczą jest książka "Papierowe Miasta" pisarza Johna Greena. Jeśli chodzi o książki tego pisarza, planuję zdobyć "Gwiazd naszych winę" :) 
                                                                           
Muzyka
Najczęściej słuchaną piosenką w maju jest "Sweat",autorstwa Izzy Bizu. Wpada w ucho i bardzo kojarzy mi się z wakacjami. Można ją usłyszeć w najnowszej reklamie sklepu H&M. 
KLIK 
                                                                

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał! A jacy są Wasi ulubieńcy maja? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz