piątek, 8 stycznia 2016

Memories are beautiful - żegnaj 2015 !

Witajcie! Jak Wam minął tydzień ? Mi nawet dobrze , ale ważne ,że weekend ! Dzisiaj jak zawsze spóźnione podsumowanie , tym razem roku 2015 . Mam nadzieję ,że Wam się spodoba :)

Momenty zapamiętane 
To teraz wymienię wszystkie wydarzenia w roku 2015 , które utkwiły mi w pamięci . 
1. Styczeń , początek roku 2015 . Wyjazd do mojego ( jednak uwielbiam Warszawę , ale o niej w wspomnieniach 2016 roku ! ) ulubionego miasta Krakowa . Spędzanie czasu z rodziną bardzo bliską i tą dalszą . Jest jeszcze jedno wspomnienie związane z Krakowem ! Zapraszam do punktu numer dwa

2. Wycieczka do Krakowa . Jechaliśmy całą klasą na dwa dni . Doskonale o tym wiecie . Ten post żyje i ma się dobrze . Pamiętam moment , gdy dotarliśmy autobusem do samego centrum . Prawie każdy był zdziwiony ,że widzi tramwaj , Wawel , smoka na żywo . I oczywiście ogród doświadczeń!

3. Zdecydowanie wakacje ! Cały dzień nad wodą , w wodzie , w Białce , jedząc arbuzy . Spędzanie czasu z przyjaciółką i kuzynką . Tego brakuje mi najbardziej ... Jak to mawiają " Collect moments . No things " .

4. Była to radość , gdy z ciekawości zerknęłam w statystyki . Ujrzałam 15 tysięcy wyświetleń ! Dziękuję :)  

5. Oczywiście święta Bożego Narodzenia i sylwester spędzony w rodzinnym gronie . 
Podsumowanie :
W zasadzie chyba tyle wspomnień i momentów ważnych dla mnie . Jednak każdy czas jest dla mnie zapamiętany . Uwielbiam wspominać , jednak dziwi mnie dlaczego wszystkie wspomnienia działy się w dniach wolnych od szkoły . Jednak szkołę lubię i pozdrawiam najlepszą Panią na świecie ! :)  

                                               Znalezione obrazy dla zapytania memories never die
Najlepsze posty według Was w 2015 roku 
jest ich nie wiele , jednak postem do którego wracacie często ( cieszy mnie bardzo i dziękuję ) jest post pod tytułem " Sukienka zmieniająca kolor , która zawirowała w internetach ! " . Post widzieliście już 1811 razy . Dwoma postami wartymi Waszej uwagi były posty o tematyce świątecznej . Także zainteresowały Was posty , gdzie dowiedzieliście się jakie czytam książki i jakiej muzyki słucham w czasie wakacyjnym i świątecznym . Ogromnie dziękuję drugi raz ! 
  
                                            Znalezione obrazy dla zapytania sukienka zmieniająca kolor                                           
Ciekawa akcja 
W tym roku postanowiłam wziąć udział w takiej ciekawej akcji , jaką jest "słoik szczęścia " . Polega na tym , abyśmy zaczęli cieszyć się z małych rzeczy dnia codziennego . Wystarczy przygotować słoik i codziennie wrzucać tam karteczki , na których piszecie radosne codzienne wspomnienia . Oczywiście , udział w akcji biorę i jak tylko mi się uda , wstawię jego zdjęcie ! 
   
                                                          Znalezione obrazy dla zapytania happy jar ideas
Więc na dzisiaj tyle , do zobaczenia we wtorek ! Słodkich snów , a jeśli macie ochotę zostać tu jeszcze chwilę i poczekać,aż udostępnię nowy wygląd bloga :) Cześć ! 
   


   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz