środa, 19 sierpnia 2015

Nowy wygląd bloga , mała aktywność i koniec wakacji

Jejku , co się ze mną dzieje ! Gdzie moja aktywność . Jestem przez to jakaś zagubiona ... Przepraszam Was bardzo . Postaram się ogarnąć i pisać wszystko dalej . Te chwile zwątpienia w mojego bloga ... ...miną :) Jestem tu z Wami dzisiaj i piszę tego posta . Jutro też tu będę i będę pisać post . I tak dalej . już postanowione .

Jak Wam się podoba nowy nagłówek ? Specjalnie się nie zmienił . Wygląda trochę jak taka strona internetowa z prawdziwego zdarzenia :D Dodałam tylko kilka kolorowych elementów ( przecież widzicie :))
Najważniejsze ! Jak widzicie , brakuje nagłówka ,gdyż do tego szablonu się nie udało go zamieścić . Jest coś jeszcze . Tam gdzie są strony , jest taki napis Clasic i strzałeczka w dół . Jeśli w nie klikniecie , wyskoczy Wam więcej napisów miedzy innymi ;
Klasyczny 
Karta 
Magazyn 
Mozaika 
Pasek boczny 
Migawka 
Pasek czasu  
Dzięki nim będziecie mogli zmienić wygląd mojego bloga ( ułożenie postów i w ogóle ) według Waszego uznania . Zniknęły też statystyki , opis o mnie , tłumacz , itp . Spokojnie ,są one po stronie prawej , wystarczy najechać myszką na czarne prostokąty . Tam ukryły się gadżety na blogu :) 

To co . Już koniec wakacji i szkoła . Smutno strasznie . Znowu ta monotonia wstawania o 8:00 . Mogliśmy się na wakacjach wyspać ,a tu ... Zaczną się zajęcia dodatkowe i odrabianie lekcji . Nie smućcie się . Pocieszcie się myślą ,że zobaczycie znajome twarze , których nie widzieliście przez całe wakacje . We wrześniu zaczynają się też nowe seriale i programy ( między innymi nowy sezon "Kossakowski.inicjacja :D ) 
A jeśli mowa o Przemku , lecę na ostatni odcinek" Kossakowski.Nieoczywiste" jak co środę . Żegnam się z Wami i życzę słodkich snów . Przetrwajcie koniec z wakacji . Będę z Wami duchem , tylko Wy bądźcie ze mną również :D  
                        Znalezione obrazy dla zapytania koniec wakacji śmieszne

2 komentarze:

  1. świetnie piszesz ;* bardzo lubie twojego bloga jeśli będziesz chciała wejdz na mojego ;**

    OdpowiedzUsuń