czwartek, 24 września 2015

Zostałam najstarsza , jesień i szkoła

Cześć ! Długa nieobecność ,ale pozwólcie , usprawiedliwię się . Ja przez tą szkołę nie wytrzymuję. Marzą mi się wakacje ,a jeśli nie ,to chcę już ferie i święta . Cały tydzień mam strasznie zajęty . W muzycznej jestem cztery dni w tygodniu . Nazywałam ją drugim domem . Dlaczego teraz nie ma mnie w Białce ?

Zostałam najstarszą kuzynką w mojej rodzinie . W naszym mieście nie ma już niestety tej najstarszej . Wyprowadziła się do Krakowa . Studiuje tam i w ogóle ... Mimo wszystko czuję ,że będę częstym bywalcem w Krakowie . Nasze kontakty się hmm .. chyba poprawiły :) Z resztą co ja Was męczę sobą . Kogo to interesuje ? ;)

De facto wczoraj 23.10 była już kalendarzowa jesień . Ja powiem szczerze , za jesienią nie przepadam ( chyba jeśli ta jesień jest słoneczna ) . Z drugiej strony uwielbiam oglądać różne jesienne krajobrazy . Nawet zwykłe podwórko za blokiem potrafi zmienić się w najcudowniejszy park na świecie . Dzisiaj chcę pokazać Wam moją listę , co trzeba będzie zrobić w tę jesień . Zaczynamy ?

1. Na pewno trzeba będzie odwiedzić słynną kawiarnię Starbucks i wstawić zdjęcie kawy na wszelkie portale społecznościowe 

                                     Znalezione obrazy dla zapytania starbucks kubki       
2. Trzeba będzie przekonać się do kapeluszy ,które są bardzo modne w sezonie jesiennym


                          Znalezione obrazy dla zapytania kapelusz      
3. Trzeba będzie latać po sklepach i galeriach handlowych w poszukiwaniu przecen z letniej kolekcji :)
                       Znalezione obrazy dla zapytania sale                 
4. Będziemy musieli przygotować i wyciągnąć z szafy lub piwnicy kurtek zimowych,rękawiczek ,czapek ,szalików . Dla informacji modne teraz w okresie jesienno-zimowym są parki i puchówki ,ale nic dokładniej nie powiem ,gdyż będzie o tym osobny post :)
                                        Znalezione obrazy dla zapytania kurtka parka damska
5. Trzeba będzie poczytać trochę książek , gdyż moim zdaniem jest to najlepszy sposób na upłynięcie tego jesiennego czasu . Przewiduję relację " Na granicy zmysłów " :)

                                                 Znalezione obrazy dla zapytania na granicy zmysłów      
6. Trzeba będzie pójść szybciej spać , gdyż teraz strasznie szybko się robi ciemno ! :)
 Więc dobranoc ,bo na mnie pora . Jeszcze tylko pouczę się angielskiego i idę spać . Miłej nocy kochani :)

                                                  Znalezione obrazy dla zapytania księżyc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz