sobota, 30 kwietnia 2016

"Girl Online" - recenzja

Skończyłam.  Skończyłam czytać książkę. Żałuję,że ją tak szybko przeczytałam.Na chwilę zmieniając temat, do wakacji zostało już...
54 dni! Założę się,że czekacie na nie tak samo bardzo jak i ja. Wracając do właściwego tematu postu, dzisiaj przychodzę do Was z nowym! Jako,że skończyłam czytać książkę autorstwa Zoe Sugg "Girl Online",postanowiłam Wam ją zrecenzować. Zaczynamy!

"Girl Online" to książka, która opowiada o 16-letniej blogerce Penny. Jej blog jest anonimowy,dlatego też dziewczyna publikuje posty pod pseudonimem. Pewnego dnia Peny wyjeżdża do Nowego Yorku i tam spotyka swoją sympatię - Noah. Jednak Noah skrywa swój wielki sekret,którym jest...
Właśnie! Jeśli chcecie dowiedzieć się, jaki sekret skrywa, zachęcam Was do przeczytania książki! :)
                                                             

Jeśli chodzi o recenzję książki bardzo mi się podoba i z przyjemnością przeczytałabym ją raz jeszcze. " Girl Online" trzyma w lekkim dreszczyku i czytanie jej bardzo,ale to bardzo wciąga! Moja ocena książki to zdecydowanie 11/10! :) Jeśli jest ktoś zainteresowany książką, powstała także część druga, czyli "Girl Online w trasie". Zapewniam Was, drugą część kupię na bank!
 
                                                             
Ja na dzisiaj kończę pisanie, mam nadzieję,że post Wam się spodobał.  Życzę słodkich snów ( i tak wiem,że jeszcze nie śpicie i ,że tak szybko spać nie pójdziecie, ponieważ grzechem jest pójść spać o 22:39,a zwłaszcza początku majowego weekendu! ) Cześć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz