wtorek, 20 października 2015

Nieoczywiste , urodziny i blogi

Witajcie ! Dawno mnie nie było , ponieważ padł mi komputer . Biedny spalił się , a ja wpadłam w depresję . Nie miałam możliwości pisania . Ja wiem ,że niewinny się nie tłumaczy , no ale przeprosić wypada . Przepraszam Was najmocniej . Widzimy się już częściej . Zaległości odrobić wypada .

 Ostatnio ( dzisiaj minutę temu ) odświeżyłam trochę bloga . Zmobilizowałam się i usunęłam posty. Nie wszystkie ,ale te pisane zaraz na początku istnienia . Tak więc z 266 postów zostało tylko 36 . Zaczynamy wszystko od początku . Dzisiaj stuknęły nam już dwa lata . Jest to ważny tydzień dla mnie . Jeszcze nigdy nic nie sprawiało mi tak wielkiej radości . Cieszę się ,że mogę robić to dla Was i to WY motywujecie mnie .Chciałam wprowadzić kilka nowych rzeczy . Postów oczywiście będzie więcej i będą one takie tematyczne ( takie jak teraz dla Was przygotowałam , tylko nie ma zjeżdżania myszką w dół , najpierw przeczytajcie ten co teraz piszę i co teraz chcę Wam powiedzieć ) . Tym razem w urodziny bloga nie będę robić rocznego podsumowania , ponieważ uważam ,że nie ma sensu , skoro takie posty dodaję ( przynajmniej się staram)  co miesiąc . Jeśli chodzi o wygląd bloga , to powstaje cały czas nowy , ponieważ ten jakoś jest taki zbyt zimowy i do zimy nam jeszcze trochę  daleko . Tak zastanawiam się co jeszcze chcielibyście widzieć na blogu , a ja postaram się zrealizować . Planuję dodawać jakieś różne serie i te wszystkie podobne .

Nadszedł ten moment , aby Wam coś ogłosić ! ( brzmi tajemniczo ,ale spokojnie ;) ) Ja też czasami czytam blogi . A jeśli czytam to jakie ? To najczęściej czytam takie no modowe . Moimi ulubionymi jest blog Marty Sędzickiej i Maffashion . Zaraz Wam dokładniej opowiem .
 
 Blog Marty Sędzickiej bardzo mi się podoba . Opisuje na nim każdy odcinek Top Model . Ma bardzo ładny i przejrzysty wygląd i łatwo się czyta wpisy , co jest przeciwieństwem mojego bloga ;)
Tak na dole są też zdjęcia z Instagrama z różnych jej sesji zdjęciowych .
                                               
                                                   Znalezione obrazy dla zapytania marta sędzicka blog                                


Drugim blogiem który przeglądam jest blog Maffashion . Maffashion dodaje na bloga zdjęcia i układa stylizacje , którymi można się zainspirować :) Również podobnie jak Marta , ma bardzo ładny wygląd bloga .

                                                    Znalezione obrazy dla zapytania Maffashion  

To miłej lektury . Ja dzisiaj już niestety kończę , ale obowiązki wzywają . Dziękuję raz jeszcze . Wybiło nam już 12,000 wyświetleń :))
                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz