wtorek, 22 grudnia 2015

Blogmas i co słucham na święta Bożego Narodzenia

Cześć! Na początku mojego postu , zadam Wam pytanie . Czy czujecie już tę magię świat Bożego Narodzenia ? Powiem szczerze , ja teraz czuję , jednak wcześniej byłam zawiedziona brakiem opadów śniegu . Nie wiem co mam na to poradzić . Chyba muszę kupić sztuczny ;) . Wracając do tematu ogromnie cieszę się , że już są święta . Mam też kilka postanowień . Właściwie jedno jeśli chodzi o naszego( bo to my wszyscy go tworzymy , to jest nasza społeczność ) bloga . Wymyśliłam sobie ,że zacznę nową serię o nazwie Święta z modna-wy , która będzie polegała na tym ,że tutaj będziemy widzieć się codziennie , będę dodawać posty przez cały czas w przerwie świątecznej . Planuję opisywać każdy mój dzień świąt i dodawać poradniki związane  z nimi .Mam nadzieję,że Wam się spodoba !  Dzisiaj jest pierwszy dzień przerwy świątecznej .
Uwielbiam świąteczne piosenki , więc postanowiłam ułożyć listę tych moich ulubionych :) Zaczynamy !

W moim liście nie może zabraknąć kultowego już utworu - Last Christmas zespołu Wham ! Przy słuchaniu jej idealnie czuję klimat świąteczny . Leci już od bardzo , bardzo dawna .
                       
                                                           Znalezione obrazy dla zapytania last christmas tumblr       

Także na liście znajduje się piosenka All I Want For Christmas Is You - autorstwa Mariah Carey . Uwielbiam ją i gdy tylko leci w radiu zaczynam śpiewać. Także czuć przy niej idealny klimat świąteczny .

                                                       

                                                                 Znalezione obrazy dla zapytania all i want for christmas is you            
Miejsce zapewnione ma też piosenka Let It Go ! Nie no żartuję , mam na myśli Let It Snow - autorstwa Deana Martina . Czuć święta jak przy wszystkich ,ale przy słuchaniu tej wyjątkowo . A teraz przyznajcie się kto słyszał wersję inną jej wersję w reklamie jednej z sieci komórkowej ?

                                                         Znalezione obrazy dla zapytania let it snow tumblr

A teraz przenieśmy się do muzyki naszych czasów czyli tej współczesnej . Oczywiście Coraz Blizej Święta ! - autorstwa Ani Szarmach . Bardzo mi się podoba i teraz często jest w telewizji w reklamie także kultowego napoju Coca -cola ( nie reklamuję ;) ) .

                                                        Znalezione obrazy dla zapytania coraz bliżej święta coca cola

Drugą świąteczną piosenką" naszych czasów " jest piosenka Do Świąt - LemOn . Bardzo mi się spodobała i czuję święta !

                                                         Znalezione obrazy dla zapytania do świąt lemon

Dziękuję za uwagę i życzę wesołych świąt , a jeśli chodzi o życzenia świąteczne rozpiszę się jutro dokładnie i oficjalnie . Do zobaczenia jutro , być może taka sama pora co dzisiaj lub trochę później :)
Dobrego wtorku !






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz