piątek, 4 grudnia 2015

Get ready to xmas ?!

Witajcie ! Jak sam tytuł wskazuje ,że dzisiaj o świętach , mikołajkach i nowym roku . Krótko mówiąc świąteczny czas uważam za otwarty . Już pojutrze są mikołajki . Wiecie już co Mikołaj ( haha ;) ) Wam przyniesie ? Nie ? Ja też właśnie nie , ale w mojej głowie narodziło się klika pomysłów , więc jakoś nam się uda . Przygotowałam dla Was kilka inspiracji . Zapraszam do czytania , ponieważ czas leci !
                                                          *       *        *
Kosmetyki 
1 . Pierwszą moją propozycją są błyszczyki . Ogromną popularnością cieszą się właśnie te z firmy Eos ( czyli Evolution of Smooth ) . Mają one działanie lecznicze i pełnią funkcję balsamu . Oprócz tego podobno pachną owocami . Strasznie spodobał mi się w nich okrągły kształt i to ,że występują prawie we wszystkich kolorach tęczy . ( cena około : 23zł )

                                          Znalezione obrazy dla zapytania eos
2. Jako drugi kosmetyk proponuję lakiery do paznokci . Moją uwagę przykuł zestaw lakierów do paznokci z firmy Essence . Są bardzo ładnie zapakowane i mają typowe świąteczne kolory . ( cena około 15zł za jeden zestaw )

                                          Znalezione obrazy dla zapytania essence zestaw lakiery  
Rozrywka 
1. Jeśli chodzi o rozrywkę , proponuję książkę . Jest to prezent , z którego prawie wszyscy będą zadowoleni . A przynajmniej ci , którzy mają ulubionego celebrytę , dziennikarza , piosenkarza, zespołu.Zachęcam do kupna jej / jego / ich biografii . Z tego co jest mi wiadomo , teraz coraz więcej gwiazd wydaje nowe książki 

                          Znalezione obrazy dla zapytania książka tumblr     
2. Na dwójce znajduje się płyta CD . Jeśli chcesz kupić prezent lub go dostać i masz swojego ulubionego piosenkarza/piosenkarkę / zespół ? Kup płytę ! :) 
 
                              Znalezione obrazy dla zapytania płyta cd tumblr       
Inne 
Jeśli moje propozycje nie przypadły Ci do gustu i pilnie potrzebujesz prezentu dla swojej bliskiej osoby , zrób coś własnoręcznie . To działa znam to doskonale . Nic tak nie cieszy jak rzecz przygotowana od serca właśnie specjalnie dla Ciebie ! 

Dziękuję za uwagę i za wybicie 14,000 tysięcy ! Zmieniłam wygląd bloga . I jak się podoba ? Do zobaczenia i udanych prezentów :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz