sobota, 19 marca 2016

Co się zmieniło? Mam nowego motywatora?

Witam serdecznie! Haha,(nie mam powodu do śmiechu,przeciwnie chce mi się płakać) nie było mnie tu dokładnie (uwaga!) jeden miesiąc i pięć dni . Nie wiem ,czy nie zapomniałam jak się pisze posty ;) Obawiam się,że lekko przesadzam ,no ale tak mimo wszystko . Myślę ,że jesteście ciekawi,co działo się ze mną przez ten czas nieobecności . Dlatego postanowiłam napisać o tym posta . Ogólnie tak wpadłam w lekką załamkę i dostałam okropnego lenia,nic mi się nie chciało .. No ,ale jestem tu z Wami i nigdzie się nie wybieram,zostaję i dodam post jutro i w poniedziałek,starając się wejść w rutynę pisania postów. Zaczynamy! Więc ,co się zmieniło? Co zmotywowało mnie do działania?

W moje ręce wpadła książka ,która nosi tytuł Girl Online , autorstwa Zoe Sugg ,czyli Zoelli , vlogerki i blogerki ( dziękuję Natalce i widzisz zmotywowała mnie , masz tą dedykację :D I jak skończę to ci pożyczę to wiesz ) Zaczęłam ją czytać i mnie wciągnęła . Postanowiłam od razu dodać posta .Dodam recenzję ,jak tylko przeczytam !

                                                      

A co się zmieniło?Mam ulubioną piosenkę lutego ! (dawno jej nie było ) jest to Hymn For The Weekend  , by Coldplay :) Ogólnie mówiąc słucham jej kilka razy dziennie , codziennie ( tak jak Polska czyta dzieciom , moje pierwsze skojarzenie ;) ) Staram się nauczyć słów na pamięć . Ogólnie teraz coraz częściej ciągnie mnie do nauki angielskiego no i do mojego Londynu ...

                                            

Na jutro postaram się zmienić wygląd bloga . Niech wszystko będzie nowe ! Do zobaczenia jutro , ja uciekam do krainy nauki do saamego wieczora. Dobranoc i słodkich snów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz