wtorek, 22 marca 2016

Jak poczuć wiosnę?

Witajcie! Wracam do Was we wtorek,a nie w sobotę. Mam nadzieję,że mi to wybaczycie :) Wczoraj był pierwszy dzień wiosny, mimo to i tak jej nie czuję,gdyż za oknem pogoda daje się we znaki i na pewno nie widać słońca. Mimo,że mamy piękną wiosnę, dopadło mnie przesilenie . Zawsze we wtorki . Dzisiaj też chcę dać Wam cenne rady,jak poczuć wiosnę,która jest moją ulubioną porą roku :)
                                                 
1.Dbaj o formę!
Biegaj , pływaj, uprawiaj sport! Mało tego,że poczujesz się lepiej i nabierzesz chęci do życia,zadbasz o formę,gdyż lato jest coraz bliżej! 
                                               Log off and go run   
2.Znajdź pasję
Mało wiosenne zajęcie,ale pomaga, uwierzcie mi :) Możesz poczytać książkę ( tak jak ja,bo Maja czyta książki,więc czytaj książki, nie bądź niemądry,bądź jak Maja ) . Rysuj, twórz rękodzieło, prowadź pamiętnik, słuchaj muzyk, fotografuj wiosenny krajobraz w Twoim mieście, rusz się i odnajdź swoją własną pasję :) 

                                 
4.Stwórz swój wiosenny plan
Zdecyduj jak spędzisz Wielkanoc, gdzie pojedziesz na długi weekend. Zaplanuj szybciej i nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę.Pamiętaj o tym!
                             
Mam cichutką nadzieję,że post Wam się spodobał. Do miłego zobaczenia i słodkich snów życzę ! :)
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz