sobota, 26 marca 2016

Czas na Wielkanoc!

Witam Was! Na początku mojego postu chcę Wam podziękować. Za wszystko,za to,że jesteście i jest Was coraz więcej. Gdy tylko odświeżałam statystyki, liczby były coraz większe, przez co ja zaczęłam uśmiechać się do monitora myśląc jak ja Was wszystkich kocham :) Dzisiaj postanowiłam wreszcie zmienić wygląd bloga i chciałam go odnowić. Mam nadzieję,że mi się udało,chętnie poznam Wasze opinie.

Witam Was w Wielką Sobotę,czyli już praktycznie Święta Wielkanocne. Ten cały Wielki Tydzień był totalnie zabiegany. Milion ludzi w supermarketach,sklepach spożywczych... Inni mają wiosenne porządki,a jeszcze inni odpoczywają,regenerują siły i chęci do nauki i do pracy,a ja... się uczę. Zaraz po świętach mam egzamin i wiem,że powinnam w tym momencie powtarzać matematykę,ale stwierdziłam,że mimo wszystko jesteście warci napisania posta na blogu :)Skoro jesteśmy przy świętach, postanowiłam ,że złożę Wam życzenia, takie , które płyną prosto z mojego serducha.

                                                                  Moi drodzy! 
                Z okazji Świąt Wielkanocnych chcę życzyć Wam dużo,dużo zdrówka-wiadomo         podstawa,pomyślności,radości,szczęścia,spokoju,miło spędzonego czasu z rodziną i przyjaciółmi,spełnienia Waszych najskrytszych marzeń i wszystkiego,czego zapragniecie! 

Wracając jeszcze do wcześniejszej części,gdy pisałam posta zastanawiałam się,a mianowicie dlaczego w Wielkanoc(wielką noc) je się śniadanie rano,a nie w nocy :)Wiem,że mało logiczne,ale ludzka wyobraźnia wszelkich granic nie zna. 
Jak tam Wasze pisanki? Dekorowaliście je? Pamiętacie jak w tamtym roku dekorowałam je czarnym mazakiem dorysowując oczy i buzię? W tym roku na śmierć zapomniałam ich udekorować... 

                                                                     Znalezione obrazy dla zapytania pisanki tumblr      
Teraz mam taką wenę na pisanie! Już mam pomysł na następną notkę,a nawet na tą następną następną. Jednak teraz muszę się z Wami żegnać, gdyż już jest trochę późno i chyba za długo siedz e przed komputerem. Dobranoc i słodkich snów! :) 

                                                                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz