wtorek, 3 stycznia 2017

Podsumowanie mojego roku 2016!

Cześć Wam! Jako,że kilka dni temu zaczął się rok 2017 (nie, do mnie to dalej nie dochodzi!), myślę,że wypada  powspominać stary rok 2016. Bez dalszego rozpisywania się, zaczynamy!

                                    

Przypominając rok 2016
1. W 2016 spełniły się moje dwa większe marzenia. Na liście wspomnień z ubiegłego roku( TU KLIKNIJ ) znalazł się czas spędzany w Krakowie. Teraz wreszcie przyszedł czas na WARSZAWĘ! ♡

2. Udało mi się być na spotkaniu autorskim Przemka Kossakowskiego w Rzeszowie!

3. Byłam po raz pierwszy nad polskim morzem i stwierdzam,że te wakacje minęły za szybko.

4. Zmieniłam szkołę i poznałam kilku nowych ludzi. Mam teraz naprawdę bardzo fajną klasę.  

5.W 2016 wybiło mi ponad 20k wyświetleń! 💙


Teraz czas na przypomnienie postów, które czytaliście najchętniej
Oglądaliście stylizacje festiwalowe, sprawdzaliście co słucham i jakie książki czytam, chcieliście zacząć dobrze wiosnę oraz jesień i dowiedzieliście się jak najlepiej, według mnie spędzić walentynki

                                                           

                                                    

Dziękuję bardzo za ten rok i czekam na wyzwania jakie dostanę od 2017!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz