czwartek, 8 lutego 2018

Wielki powrót i ulubione obrazki motywujące

Cześć wszystkim! Po (uwaga!) PONAD roku postanowiłam tutaj wrócić. Prawdę mówiąc,nie sądziłam,że jeszcze kiedykolwiek wrócę.Że po raz kolejny kliknę pomarańczowy przycisk nowy post. Byłam pewna,że to koniec,jednak nie usunęłam bloga,bo miałam do niego okropny sentyment. Wszystkie wspomnienia zostały na swoim jednym miejscu i do dzisiaj mają się świetnie... I to jest najfajniejsze w pisaniu blogów,prawda? Mam nadzieję,że wybaczycie mi moją nieobecność,której nie jestem w stanie usprawiedliwić. Żałuję,że wtedy to wszystko skończyłam, a musicie wiedzieć,że pisanie postów sprawiało mi wielką radość. Jednak każdy zasługuje na drugą szansę i proszę Was o ciepłe przyjęcie mnie i nowych postów (ja się dopiero rozkręcam!) w blogosferze :) Zamierzam kontynuować  pisanie i mam nadzieję,że będzie ciekawie!

Dzisiaj tak na dobry początek, przygotowałam listę moich ulubionych obrazków i cytatów motywacyjnych.Myślę,że teraz potrzebuję motywacji do dalszego działania i pójścia w tym kierunku. Może akurat uda mi się Was zainspirować. :)
Znalezione obrazy dla zapytania motivation quote tumblr  Znalezione obrazy dla zapytania motivation quote tumblrZnalezione obrazy dla zapytania motivation quote tumblr 
Znalezione obrazy dla zapytania motivation quote tumblr

Na sam koniec, chcę jeszcze raz podziękować Natalii,która wierzy,że to się może udać! Pamiętajcie,że zawsze warto marzyć i robić to co daje radość,a to połowa sukcesu!
Do następnego posta :) 

1 komentarz: